Thursday, September 5, 2013

A Sista From different Parents...

Hiiiiiiiiiiiii....Morning...well not so morning anymore..ehehhee..
Tak tahu ttbe jewk nak blog about me meeting Kak Ayu....ehehhee..sape kak ayu neyh? ehehhee... well she's my sista with different mother and dad..ahahaha... I absolutely adores her so much...seriously no jokes..she just an angel...ckp lemah lembut sgt...with a fun personality and people would absolutely love her once they get to know her...

I know kak ayu when i first came here in Sydney...she always came to the house and always love to cook cook with me...Dah macam main masak plak...ehehhee...Masa balik Malaysia arie tu, my visit to her house, yes her house was not planned at all..ehehhee... best sgt her house..im glad i could make it..ehehhee...walaupun hampir2 cancel...Thanx to my BFF Sarah Yasmin yang menemani ku sampai ke pagi padahal she still working the next day..Thats why she's my bff sbb she always wanna b by my side and spend all the quality time with me...ehehhee...

Okay back to kak ayu..ehehhee... when we arrive she was waiting for us..one step in her house...okay i wanna get married and live in a house like this..So love MODERN Clean Design kind of house..so GUYs... take note..nak kawin ngan saya kena provide me MODERN CLEAN house ye..ehehehhee...Apa lagi mmg wat touring lah in her house..

Then we borak2 over a simple dessert..Simple le sgt ye Kak Ayu...me and Sarah dah le tingin dessert tapi tak sempat nak makan..skali di hidang dgn Truffle... i think thats what they call it..ehehhee..Memang langkah kananlah jawab nye kan sarah kan...ehehehhee... Half of it kitaorg je yg melantak tak benti benti...ahahha sedap sgt weyh...what teens nowadays call FOODGASM..ahahhaha...

borak punya borak sampai tak sedar that its getting late already...nasib pegi time end of my holiday so tak leyh nak sleepover..kalo tak mmg dah sleepover..may be next time lah..then we can have more long long chit chat..ehehhee.. and main masak2..pape pown nak request more of this dessert pls...me never like truffle but exception for this one...officially my favourite..

Finally before we heading back...sempat berphotoshoot dulu...ehehhee...bak kata kak ayu...lama tak photoshoot like this..ehehe..terasa muda sgt...ehehehhe...MISS you always KAK AYU..ehehhee...

No comments:

Post a Comment