Tuesday, December 11, 2012

BEST FRIEND in Sydney, Australia

This is special blog dedicate to my bestest friend yg SELAMAT menjejakkan diri ke with LOVE DOWN UNDER city SYDNEY, AUSTRALIA.. Sayang korunk! so kawan2 ku yang lain Anda Bila Lagi?? okay baru perasan dorunk nie nak kata pakat tak kenal pown each otha tapi semua baju tema OREN..ahahahaha Suratan atau Kebetulan? ahahahhaa...nways cherish every moment you girls here..

Fara and me one of the pit stop to Wollongong..We know each otha since 2005 Diploma part 1.. Even hardly meeting up or contact I know we always support each other and happy for each other..lots of love..thanx Fara datang Sydney!

Unexpected finally we meet again.. after 12 years seperated..ahahaha ..lama kan tapi nie lah kawan ku masa  form 1. Kenal pown tak lama tak sampai seminggu kenal but now we meet again in Sydney and close than ever..ahahhaha.. Ina ang mmg kwn giler ku forever..sayang kat ang..oppss..terkeluar plak slang kedah ku..ehehehe..

She's my friend dr zaman Diploma..even we start as Hate but we end as LOVE..ehehehe..Curl or nama sebenarnya Azlin.. Been there for me n support me always.. Love You lots..tak kan ku lupa kalau tak kerana jasa u suh i drive kreta u tanpa confidence mmg sampai skunk tak terdrive kreta..ahahaha... Thanx babe!! owh she's here the longest as she did practical here at my mom OFFICE..

No comments:

Post a Comment