Tuesday, September 3, 2013

The Smile I wish to Keep Forever

Okay...dalam banyak banyak cite...first thing first..nak cite about me going for berbuka puasa dengan my favourite group of friends..GROUP TERBAEK..ahahhaa.. my old time uni mates dr zaman dulu kala..ahahhaa..it would be activity wajib everytime im around to meet up ramai2..ehehe.. if I'm not around sekor sekor tak d plak nak gathering sbb diaorg neyh masing2 dah bekerjaya..ehhehe..al maklumlah working person always busy and susah sangat nak cari time yg everyone free..tapi oleh kerana kitew balik 2 tahun skali...mmg wajib lah kan make time for me..even for just a couple of hours..


Having them around me always makes my day...seriously... They just a bunch of happy happy happy people that never fails to put a smile on my face and also make me laugh out loud..yes LOL..eehehhee... tak yah jumpa pown still manage to do that through our grp chat yang kalo dah buka satu topic sape yg senyap mmg nasib lah afterward kena catch up msg msuk yg beratus..ahahha bukan borak apa pown..merapu and kena kan each other..ahahhaa me always reply sikit2 jewk...ada 5 jejaka and us three gals, me, sue and fara...fara mmg slalu lah yg kena aim..ahahhaa...dibuli oleyh si SOOD..ahahhaa...yan tukang tambah tolak...zie2 ada jugak di buli tapi never give up nak kenakan org balik..ahahhaa..Faiz yg slalu lambat sbb ntah apa yg di busy kan sgt..hehehee..secret life..ehhehee..n me..read n laugh, read n laugh..ahahhaa...and also Wan..the first to be married in the grp..yg paling kecik tapi paling matang skunk..al maklumlah dah kawin kan...hauhahaha...
Sue plak like a chipsmore...ada dia sahut..buzy dia senyap..ahahahaa... 

Masa awal sampai dah jumpa one of the nite..just to say hi hi bye bye...naaahh not really...just for a drink n catching up afterwork.. Macam macam tempat suggested, but in the end THE CASTLE, KAMPUNG BARU menjadi pilihan..ehehehhee...

The guys as usual kalah pompuan sampai lambat..ahahhaa...kitaorg gals sampai dulu..so do the gal chit chat lah...Oh masa nie none of the guys tau yg this two ladies is getting married soon..ahahhaa.. 2 ladies i mean Sue & Fara..ehehhee not me obviously..boipren pon tarak lagi..blaja pown tak abes lagi..jgn dok gatai sgt naaaa TIA...


The first time jumpa only manage to see YAN, FARA, SUE and SOOD... the rest not available..even FAIZ nearly joined us..tapi oleh kerana baru balik bercuti so WORK bertimbun kat opis.. so tak sempat nak join us..but hey..we still manage to have fun..ahahahaha...
And of course after abes semua...haruslah sesi berphotoshoot with me..ahahah sbb when I feel that I'm so lonely and my life is no fun..I will look at this picture and remind myself..I have fun friends waiting for me back in Malaysia..ehehhee.. when I'm with them there would no be room for Mr. Emo to come in and ruin my moment...ehehhee I miss them already...

And of course my "future wife to be" BFF gets me a lil pressie from her trip cuti cuti malaysia or not so in Malaysa... no matter what your status is..You will always be my bff FARA RAHIM..sila take note ok..and to her future husband..we havent really officially introduced since this gal is very secreative and simpan boipren..ehehhehee... soon next time no choice ye bawa encik hubby jumpa us in our next gathering when I'm back again...


The nights ends with Yan kena buli sending me and Sue halfway through to meet up Sue's fiance HALIM..ehehhehe..take note..guys always have to be the one who makes sure we safely arrive at home..thats why I LOVE THEM..ehehhe...jaga kengkawan..tak jaga dorunk lah kena sekeh pale...oh what happen here..me and yan dah semesti terjebak dlm photoshoot dlm kreta yan wpun tgh ckp talipon..ahahahhaa...sempat lagi..kan pose...Sue mmg slalu on jewk kalo daku in picture..surprisingly dah improve tak gerak2..kalo tak dia lah yg paling susah nak berphotoshoot sbb kalau dah start gelak mmg sejam nunggu nak ready pic stabil..ahahahha


Eyh eyh..mana abes lagi cite about them... tu keluar bfore puasa..Masa bulan Puasa plak...jumpa untuk sesi berbuka..ahahaha.punyalah susah nak decide venue as usual..but last last kitaorg g berbuka alaaa buffey kat PWTC... As a very experience caterer ahahhaa..sorry to say their management is so bad...kelam kabut giler..esp nak seating kan booked table...but hey..its all about being together..not so much of eating..ahahha but cipta record jugak lah berbuka ngan sibiji mentos..ahahha oh mentos kau lah penyelamat perut ku..ahahhaa.. dah settle makan semua again bergambar session... as you can see nearly all here.. Wan tak dpt nak join sebab bini sedang mual2 preggy...oh my kan...ehehhee..excited..ehehhee...pantas ye ko wan..usaha tangga kejayaan..ehehhee and Sue plak...sbb tak dpt nak lari dr kije..unfortunately.. but its okay..its never a goodbye for us...ehhehee...



They my BFF they my Friends they my smile that i wish to keep forever



F.R.I.E.N.D.S

No comments:

Post a Comment